Банкеръ Daily

Управление и бизнес

В бутиците на Gucci ще приемат плащане с криптовалути

Основателят Гучио Гучи

В Ню Йорк, Лос Анджелис, Маями, Атланта и Лас Вегас за клиентите на Gucci ще бъде достъпна възможността за плащане от своите крипто портфейли. За да се случи това на купувача ще бъде изпращана връзка на електронната му поща с QR код, който ще му позволи да извърши плащането. В бутиците на италианския бранд ще се приемат над 10 криптовалути, например, Bitcoin, Bitcoin Cash, Ethereum, Wrapped Bitcoin, Litecoin, Shiba Inu и пет вида монети, привързани към американския долар. В Gucci може би ще бъде възможно за разплащания и с Dogecoin.

"Gucci винаги се стреми да използва новите технологии, ако те могат да осигурят по-добри и атрактивни условия за покупки за нашите клиенти", казва в официално изявление Марко Бицари, президент и генерален директор на Gucci. "Сега, когато ние можем на интегрираме криптовалутите в нашата платежна система, това ще бъде много удобно за тези от нашите клиенти, които биха искали да имат такава възможност".

През лятото от модната къща планират плащането с помощта на криптовалути да бъде въведено във всички бутици в Северна Америка. Освен това се предвижда клиентите да имат възможност при връщане на дадена стока да получават парите си, конвертирани в критовалута. Освен Gucci плащания в криптовалута приемат Philipp Plein и Off-White.

По-рано стана известно, че Esquire, Cosmopolitan и други издания на Independent Media ще бъдат преименувани.

Италианската луксозна модна къща от висок клас Gucci

е базирана във Флоренция. Нейните продуктови линии включват чанти, готови за носене, обувки и аксесоари, грим, аромати и декорация за дома. Gucci е основана през 1921 г. от Guccio Gucci във Флоренция, Тоскана. Под ръководството на Aldo Gucci (син на Guccio), компанията стана световно известна марка, икона на италианската Dolce Vita.

През 1999 г. холдинговата компания Gucci Guccio Gucci SpA е купена от френския конгломерат за луксозни стоки Pinault Printemps Redoute, който по-късно става Kering.

Името "Gucci" се превърна в едноименно прилагателно "I feel Gucci!" и "Това е толкова Gucci!", за да опише нещо, което се усеща като високопарния лукс на Gucci. Най-ранният известен пример за използването на думата в този смисъл се намира в изданието на Harper's Bazaar от септември 1999 г. , в което певецът Лени Кравиц описва спалнята си като „много Gucci“.

Facebook logo
Бъдете с нас и във