Банкеръ Daily

Управление и бизнес

Туризмът поиска спешно 10 млн. лв. за реклама

Полина Карастоянова

Българският туризъм има спешна нужда от 10 млн. лева за национална реклама по света, стана ясно от изявление на изпълнителния директор на Националния борд по туризъм Полина Карастоянова.

Причина е спадът в ранните записвания за летния сезон. 

Карастоянова изтъква, че основните конкуренти в туризма Гърция, Турция, Египет, Хърватия, Черна гора, Румъния и Сърбия са особено активни и с мащабни по ресурс кампании.  

По тази причина туристическият бранш отправя предложение до премиера Бойко Борисов, финансовия министър Владислав Горанов и ресорния министър Николина Ангелкова.

По данни на туристическото ведомство към момента се наблюдава лек спад при ранните записвания както от Русия, така и от Германия.

На свой ред Полина Карастоянова отчита, че сегашният бюджет за реклама е недостатъчен и не може да "надвие" наблюдаваната мащабна конкуренция. Парите щели да бъдат насочени не само към международните пазари, но и към българските медии в знак на подкрепа на бранша към инициативата на туристическото министерство 2019 г. да бъде обявена година на българския турист.

Средствата щели да подкрепят и зимния туристически сезон. 

Facebook logo
Бъдете с нас и във