Банкеръ Daily

Управление и бизнес

Туристическата реклама на страната за 2016 г. ще е насочена към българите

Туристическата реклама на България за 2016 г. е насочена на първо място към българите. На следващото място целева група са съседните страни и Европа каза министърът на туризма Николина Ангелкова. Тя уточни, че големите общини в страната отчитат ръст на туристите, за което принос имат и туристическите изложения.

Големите общини в страната отчитат ръст на туризма за тази година каза министърът на туризма Николина Ангелкова. „Особено тези, които предлагат културно-исторически туризъм, не са профилирано зимни или летни, отчитат ръст. Пловдив отчита ръст 5%, ръст има в София, Велико Търново. Големите общини отчитат ръст”, посочи тя. 

Повече са и българите, които са посетили туристически дестинации в страната. „Нашият основен фокус за Националната програма за реклама за 2016 г. на първо място е България, след това са нашите съседи и Европа. Ние трябва да убедим сами себе си да повярваме, че си заслужава ние да прекарваме нашето свободно време в нашата държава”, каза министърът. 

Ангелкова уточни, че една от водещите концепции на министерството на туризма е свързана с разделяне на България на 9 района, така че да се популяризира страната с акцент върху рекламата на регионално ниво.

Facebook logo
Бъдете с нас и във