Банкеръ Weekly

Управление и бизнес

ТЪКМЯТ ОДИТ И ЗА ИНТЕРНЕТ ИЗДАНИЯТА

Четиринадесет издания, собственост на три фирми, са участвали в първия одит на печатни медии - членове на българското Одит бюро по тиражите, съобщи на 12 септември мениджърът на сдружението Румяна Константинова. Проверените тиражи са отчетени през 2006 г., а информацията за тях е събрана въз основа на предадени от издателите справки, поясни тя. Одитът е направен от българска фирма, след което на Програмата медия груп, издател на безплатните гайдове Програмата и на Санома Блясък България, собственик на списанията Блясък, Максимум, Космополитен и Журнал за жената, са издадени сертификати. Единствено списание 9 месеца се е възползвало от пролетната промяна в устава на бюрото, която позволява на издателите да не предоставят справка за тиражите на изданията си през годината, без да губят членските си права.
По покана на Одит бюрото през октомври в България ще пристигне британски експерт по одитирането на електронните издания. Чужденецът ще помогне на сдружението да разработи система и да напише правила, по които в бъдеще да започне контролът и върху медийното уебпространство. Както БАНКЕРЪ вече писа, по-рано през годината желание да създаде ИНТЕРНЕТ пийпълметрия изразиха и от Българската уебасоциация.

Facebook logo
Бъдете с нас и във