Банкеръ Weekly

Управление и бизнес

"Табак Маркет": Кампанията срещу "Lafka" е преднамерена

Вече няколко седмици група лица, с участието на издателската група „Капитал", водят крайно негативна кампания срещу „Табак Маркет" АД и марката павилиони за обща търговия „Lafka", без ясни аргументи, използвайки изцяло неверни твърдения и инсинуации, с което целят да дискредитират марката "Lafka", както и доброто име и репутацията на „Табак Маркет" АД. Това се казва в отворено писмо до медиите на "Табак Маркет", подписано от изпълнителните директори Борис Захариев и Иван Биларев.

В отвореното писмо се казва още: "В тази преднамерена кампания, постоянно се повтаря, че "Lafka" има монопол и че завзема пазара, което е невярно и крайно манипулативно твърдение. Под марката "Lafka", към момента работят общо 550 броя павилиони на територията на страната, от които 42 броя в София, което на база общия брой магазини, павилиони и други обекти за продажба на цигари, вестници и печатни издания в страната, който брой надхвърля 20 000, представлява твърде малък пазарен дял (малко над 2%). В този смисъл, за какъв „монопол" въобще може да става въпрос - за нас е ясно, че твърденията в този смисъл са далеч от обективната истина. Отделно от това, павилионите с марка "Lafka" са поставят на местата на стари и неугледни вестникарски павилиони, притежавани от придобити от „Табак Маркет" АД дистрибуторски фирми за вестници и печатни издания или на новоопределени места, след публични общински процедури, с което по никакъв начин не се „завземат" местата на търговците на дребно в страната.

Поставяме също въпроса, защо нашите недоброжелатели нито веднъж не посочиха следните известни за непредубедените граждани факти, а именно - че проектът "Lafka" подобрява съществено общата градска визия в населените места чрез съвременната визия на павилионите, че отваряме нови, добре платени и осигурени работни места, че инвестираме и в изграждането на спирки, детски площадки и спортни съоръжения в градовете, в които развиваме дейност, както и инициираме редица други дейности в услуга и интерес на хората. Защо - отговорът е само един, защото кампанията срещу "Lafka" е преднамерена и манипулативна, а лицата, които я водят не се интересуват от истината.

С оглед на горното, категорично заявяваме, че ще търсим защита на нашите интереси и защита на доброто име на "Lafka", срещу всички недоброжелатели и клеветници, чрез всички допустими от закона средства", се казва в отвореното писмо.

Facebook logo
Бъдете с нас и във