Банкеръ Daily

Управление и бизнес

„Софийска вода“ преминава към самоотчети на индивидуалните водомери

Във връзка с усложнената епидемична обстановка проверителите на „Софийска вода“ ще регистрират данните от индивидуалните водомери без да установяват физически контакт с клиентите, съобщават от дружеството. Ще се разчита на потребителите за подаване на самоотчет с оглед взаимната безопасност и здраве.

Припомняме, че има редица начини за лесно и бързо подаване на самоотчет:
- Безплатно обаждане на телефон 0800 121 21,
- Чрез потребителски профил на сайта на „Софийска вода“,
- Чрез писмената форма за задаване на въпроси на сайта на „Софийска вода“,
- Алтернатива остава и широко възприетата практика чрез бележка, съдържаща данните от водомерите, залепена на видно място на вратата.

При невъзможност за извършване на отчет на индивидуалните водомери ще бъде начислена автоматично прогнозна сметка, основана на предходна консумация, която ще бъде коригирана при необходимост със следващото реално засичане на водомерите.
Приходните водомери ще продължат да се отчитат без промяна.

Временно няма да работят с клиенти и двата Центъра за обслужване на клиенти – този в МегаМол в ж.к. „Люлин“ и в сградата на направление „Архитектура и градоустройство“ в Столична община. Целта е да се намалят максимално рисковете за здравето на служителите чрез възможност за гъвкаво работно време в останалите два центъра - ж.к. „Младост“ 4, Бизнес парк и ЦУМ.

Facebook logo
Бъдете с нас и във