Банкеръ Daily

Управление и бизнес

С SMS услуги "Електрохолд Продажби" осигурява удобство в сезона на отпуските

Над 203 300 клиенти на "Електрохолд Продажби" са с активна регистрация за безплатните SMS услуги „Проверка на сметка“ и „Известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването“. От началото на годината дружеството е изпратило близо 200 000 кратки съобщения, от които около 5% са за проверка на сметка. Останалите са за напомняне на потребителите, че са пропуснали стандартния срок за плащане на фактурата си.

Всеки месец между 20 000 и 27 000 регистрирани потребители получават напомняне за просрочени задължения, коментираха от фирмата. Близо 1000 клиенти предпочитат ежемесечно да проверяват текущите си сметки за електроенергия чрез SMS. Проверката се извършва с кратко съобщение с текст „smetka“ на 170077 според конкретния тарифен план на клиента.

Използването на тези услуги спестява средства и неудобства на клиентите, особено по време на летните отпуски, когато може да се пропусне срокът за плащане на месечната фактура за електроенергия.

От 1 януари тази година до момента са направени над 2700 нови регистрации за SMS услуги. Близо 2000 от тях са заявени онлайн. Регистрацията за безплатните услуги се извършва през портала за електронно обслужване на "Електрохолд Продажби" e-service.electrohold.bg чрез квалифициран електронен подпис или след еднократно посещение до търговски център на "Електрохолд", където се предоставят потребителско име и парола.

Сред най-използваните електронни услуги са проверка на сметка, актуализиране на бизнес данни, пререгистрация, регистрация на новоприсъединени обекти, оферта и договор за свободен пазар, е-фактура и разсрочване на задължения. Над 600 000 клиенти ползват електронните услуги на компанията.

Facebook logo
Бъдете с нас и във