Банкеръ Daily

Управление и бизнес

Превантиви мерки заради COVID-19 прилагат български транспортни фирми

Специални процедури за работа и обслужване на клиентите във връзка с непрекъснато  развиващата се ситуация с разпространението на COVID-19 (коронавирус) са въведени вече в "Транспрес" и Green Courier. В рамките на 24 часа общо над 480 служители - международни шофьори и шофьори в България, куриери, специалисти в обслужването на клиенти, администрация и персонал в складовите бази са били запознати с информация и инструкции за превенция срещу потенциално заразяване. Осигурени са им предпазни средства, в това число над 2500 многократни предпазни маски и 15 000 ръкавици, както и различни видове дезифенктанти за лична употреба и за почистване на общи помещения, повърхности, апаратура и товарни автомобили.

"Правим всичко това не, за да всяваме паника, а защото го дължим както на клиентите си, така и на служителите си и техните семейства и близки. За шофьорите и куриерите съществува потенциален риск и затова за нас е изключително важно да се вземат навременни мерки и те да се спазват. Това е и лична, и споделена отговорност, която всички ние заедно трябва да поемем спокойно, организирано и сериозно", обяснява Веселин Стоянов, управител на "Транспрес".

Всички куриери и шофьори обработват пратки, пари и документи с ръкавици и са инструктирани да спазват препоръчителната дистанция. Създадена е организация, така че физическият контакт между двете страни да се избягва, да се съблюдава препоръчителната дистанция от два метра и да няма размяна на предмети като химикалки и устройства. Когато това е наложително, се извършва незабавна дезинфекция. Регулярна вентилация и дезинфекция със сертифицирани препарати няколко пъти в денонощието се извършва в офисите и складовите бази на компанията в цялата страна с обща площ над 13 000 кв. метра. На дезинфекция се подлагат и над 217 товарни превозни средства.

Създадена е организация, така че да се избягва струпване на клиенти и служители в помещения, като в офисите са обособени специални "Зони за изчакване" с подходяща вентилация. Със специален режим на допуск е ограниен и достъпът до складовите помещения. Специалистите, чието присъствие не е наложително, могат да работят от домовете си. От служителите на "Транспрес" и Green Courier се изисква да следят за физческото си състояние и да уведомят своевременно при всяко съмнение, като са осигурени и безконтактни термометри.

"Бяхме подготвени за усложнената ситуация, в която ще се наложи да работим. Създадохме предварително работна група, която проучи и адаптира добрите международни практики. Така сме в състояние не само да осигурим спокойствие на клиентите и служителите си, но и да работим ефективно в тази напрегната обстановка. Все пак транспортът и доставките са изключително важни днес и хората разчитат на нас да продължаваме да ги извършваме. Това и ще направим", категоричен е Веселин Стоянов. "Транспрес" е българска транспортно-логистична компания с над 25 години опит. Разполага с екип от близо 500 служители, автопарк от над 200 автомобила и мрежа от 430 локации в цяла Европа, като осигурява превоз на над един милион пратки годишно и пълна гама транспортни и логистични услуги.

Facebook logo
Бъдете с нас и във