Банкеръ Daily

Управление и бизнес

Половината от клиентите на „Астрал Холидейз” са обезщетени

Само два дни след обявената несъстоятелност на „Астрал Холидейз“ застрахователната компания „Уника” започна изплащането на първите заведени претенции от потърпевши. Всички клиенти на туроператора, които посрещнаха лошата новина в чужбина, се завърнаха благополучно, без да изпитат каквито и да било неудобства поради неблагоприятно стеклите се обстоятелства, съобщиха от туроператора.

„Все още нямаме данни, които да сочат, че клиентските претенции ще надвишат лимита на застраховката от 700 хиляди лева. Използваме случая да направим уточнението, че застраховката „Отговорност на туроператора“ не покрива разходи на партньори и подизпълнители на „Астрал Холидейз“, тъй като по силата на този договор, те не са обект на обезщетяване", заявиха от туроператора.

На този етап в „Уника” има постъпили близо 300 претенции, а стойността на изплатените обезщетения възлиза на около 200 хиляди лева.

Facebook logo
Бъдете с нас и във