Банкеръ Daily

Управление и бизнес

От бранша настояват за по-сериозна реклама на България и като безопасна за туризъм дестинация

Националният борд по туризъм настоява за по-сериозна реклама на България на вътрешния и на международните пазари. Освен това да се работи в посока, че страната е безопасна за туризъм дестинация. Това съобщиха от пресцентъра на Министерството на туризма след срещата на заместник министър-председателят по икономическата и демографската политика и министър на туризма Марияна Николова с представители на Националният борд по туризъм.

За целта от борда предлагат да се направи секция на английски език на официалния сайт на България, която да предоставя актуална информация за пандемията в страната и взиманите мерки. Националният борд по туризъм е поискал държавата да поеме разходите по карантинирането на пристигналите чуждестранни туристи, които трябва да останат в хотела. Такава практика прилагат в Гърция, Испания и Италия. Вицепремиерът Николова се е ангажирала да бъдат разгледани бързо предложенията на бранша и в най-скоро време да бъдат реализирани. "Ще засиля контактите с министрите на туризма от държавите, от които приемаме най-много туристи и ще проведа разговори с посланиците им в България", отбеляза Марияна Николова.

В срещата от името на Националния борд по туризъм са  участвали Полина Карастоянова, Мартин Захариев, Жулиета Серафимова и Антоанета Тодорова. Те са поискали и ускоряване на процедурата за субсидиране на чартърните полети с чуждестранни туристи, които пристигат в България. Тя се бави и все още не е стартирала въпреки, че вече сме в средата на летния сезон.

Facebook logo
Бъдете с нас и във