Банкеръ Daily

Управление и бизнес

Онлайн търговията отбеляза нов ръст от 10% през изминалата година

Онлайн търговията отбеляза нов ръст от 10% през изминалата година, като продължава да привлича все повече потребители. За покупки през интернет обикновено се налага да предоставим свои лични данни, за да си регистрираме профил, да направим поръчка и да получим пратката.

Това представлява своеобразна електронна идентификация, посочват от Национална асоциация за защита на потребителите (НАЗП) и от Комисията за защита на личните данни (КЗЛД).

Най-често от потребителите се иска да посочим име и фамилия, адрес за контакт, телефонен номер и електронна поща. Тези изисквания няма как да се избегнат, но от двете институции за контрол предупреждават, че преди това е важно да се убедим, че данните ни ще бъдат защитени.

Друго важно нещо, което трябва да имаме предвид, е, че след доставката бихме могли да пожелаем "да бъдем забравени" или иначе казано – предоставените от нас лични данни да бъдат изтрити незабавно.

Facebook logo
Бъдете с нас и във