Банкеръ Weekly

Управление и бизнес

НОВА ПОДПИСА С ВТОРАТА ПИЙПЪЛМЕТРИЯ

Ръководството на Нова телевизия е подписало в сряда (25 октомври) договор с ГФК оудиънс рисърч България - дъщерна компания на швейцарския ГФК холдинг, за използване на нейните пийпълметрични данни, отразяващи интереса на зрителите към телевизиите в страната, научи БАНКЕРЪ. Договорът е подписан от изпълнителните директори на двете дружества - Павел Станчев за Нова и социоложката Мира Янова за ГФК - холдинг. От медията потвърдиха за сделката, но допълниха, че конкретни параметри от нея няма да бъдат огласявани. Според източник на БАНКЕРЪ споразумението е за една година.
Това е втората ефирна телевизия след БНТ, която има намерение да купува данните на втората пийпълметрия. Известно е, че договор с швейцарците имат още и кабелните телевизии от групата на Диема вижън. През септември Янова обеща първите замервания на втората телеметрия да са готови в началото на ноември. Тя поясни още, че в системата на ГФК оудиънс рисърч България са инвестирани около 1.6 млн. евро за инсталирането на 1150 устройства в телевизионните приемници на 750 домакинства.
Както е известно, в момента пийпълметрични изследвания провежда единствено агенция ТВ план ТНС, собственост на социолозите Кънчо Стойчев и Андрей Райчев.

Facebook logo
Бъдете с нас и във