Банкеръ Daily

Омбудсманът Диана Ковачева към шефа на „Топлофикация – Перник“ АД Чавдар Стойнев:

Недопустимо е при COVID-19 Перник да остане без топла вода

Омбудсманът Диана Ковачева препоръча на изпълнителния директор на „Топлофикация – Перник“ АД Чавдар Стойнев да направи планирания срок за по-кратко време от обявените първоначално 53 дни.

Причината - заради ремонтните дейности всички жители на Перник ще останат без топла вода - нещо недопустимо предвид COVID-пандемията.

Диана Ковачева е получила жалби на жители от Перник. Предстоящото спиране на топлата вода е обявено с начална дата от 8 август и ще продължи до 30 септември 2022-а година.

„Гражданите изтъкват, че планираното прекъсване на услугата за срок от 53 дни ще създаде големи неудобства и ги принуждава да правят извънредни разходи за осигуряване на алтернативни средства за подгряване на вода“ пише омбудсманът до шефа на директора на "Топлофикация - Перник".

Ковачева обръща внимание, че заради влошаването на епидемичната обстановка, съгласно Националния оперативен план за справяне с пандемията от COVID, със заповед на директора на регионалната здравна инспекция от 22 юли 2022 г. на територията на област Перник вече са въведени временни противоепидемични мерки.

Омбудсманът подчертава още, че при продължителното прекъсване на централното топлоснабдяване, ще бъде затруднено поддържането на хигиената, която е от изключително значение в борбата както срещу COVID-19, така и срещу сезонните инфекции.

Диана Ковачева е категорична, че могат да се потърсят решения за намаляване на срока на ремонта, като например - удължаване на работното време, включително и през почивните дни.

В заключение омбудсманът настоява да бъде информирана в 14-дневен срок за предприетите действия от дружеството.

Facebook logo
Бъдете с нас и във