Банкеръ Daily

Управление и бизнес

Нанков видя саботаж на тол системата

Разпространяването на фалшив документ за избор на изпълнител на обществената поръчка за изграждане на тол система.е част от съпротивата към нея. Това заяви министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков пред БНТ.

"Едни хора вече втора година се опитват да саботират тол системата", категоричен е Нанков и добави, че комисията не е приключила със същинското разглеждане на предложенията. Той обясни, че се обмисля система за контрол на средната скорост по магистралите след изграждането на тол системата. "Това е абсолютно възможно и трябва да бъде направено", изтъкна министърът. Той обясни, че се разглежда и варианта трафик камерите да бъдат пригодени да отчитат средната скорост.

"За първи път от 40 години стартира такъв ремонт", коментира ремонтните дейности на тунел "Витиня" министър Нанков. Той призна, че ремонтът продължил по-дълго, отколкото е било предвидено първоначално. Забавянето било продиктувано от конструктивни проблеми, обясни регионалният министър и припомни, че реновирането на "Витиня" е започнало без проектна документация как е строен тунела.

По думите на министъра "Ечемишка" и "Витиня" вече имат европейски облик и са най-сигурните тунели в страната. "Ще затворим дясната тръба от понеделник", обеща министърът. "Ще се опитаме средата, края на ноември да приключим с някой от основните дейности", обясни Нанков. Целта е тунелът да влезе в експлатация за активния зимен сезон - "Мислим, че за месец и половина - два ще приключим част от ремонта", обясни министърът.

На въпрос за изграждането на цялата отсечка на магистрала "Хемус" Нанков отговори - "Трябва поетапно да ремонтираме "Хемус". Той добави, че над 47 км. асфалтова настилка са в лошо състояние. Според него ремонтът е наложителен, а цената му е 220 млн. лева.

Относно магистрала "Струма", Нанков бе категоричен - "спазихме екологичните норми и процеси". "Не видяхме логични аргументи срещу някой от вариантите. Доста несериозно", изтъкна министърът, добавяйки че някои от природозащитниците са коментирали икономически или инженерни проблеми, след като всички компетентни органи са се изказали.

Facebook logo
Бъдете с нас и във