Банкеръ Daily

Управление и бизнес

Motorola впечатли с приходите за девето поредно тримесечие

Motorola обяви силни резултати за първото тримесечие на фискалната 2022/2023 година, подобрявайки както приходите, така и рентабилността за девето поредно тримесечие.

Стратегията на компанията за премиум сегмента се доказа като работеща, благодарение на здравословната промяна в продуктовия микс, подкрепена от франчайза на motorola edge, който нарасна със 772% на годишна база. Миксът от 5G продукти на компанията също непрекъснато се подобрява, като през първото тримесечие 36% от приходите идват именно от 5G продукти.  

Компанията продължава да се възползва от възможностите породени от ускорената дигитална/интелигентна трансформация и хибридна работа, като същевременно успешно се справя с редица предизвикателства в цялата индустрия. Екипът на Motorola остава оптимистично настроен относно дългосрочния потенциал за растеж на индустрията и възможностите, предоставени от нейните инвестиции в нови двигатели на растеж. Използвайки своята стратегия и изпълнение заедно с основните си компетенции за иновации, оперативни постижения и глобален/локален оперативен модел, компанията е готова да се справя успешно с всякакви макро или микро предизвикателства.

Според Серхио Буниак, президент на Моторола, въпреки че първото тримесечие донесе забележителни постижения, от компанията предприемат действия за справяне с потенциалните предизвикателства на пазара. "Този фокус включва управление на наличностите в каналите и стратегическо прокарване на нашата първокласна гама от технологични продукти. Потребителите и партньорите ни са развълнувани от нашето продуктово портфолио, което се вижда ясно от широкия обхват в различните географски региони. Планираме да пуснем на пазара и иновации в областта на хардуера и потребителските преживявания, както и както и нови партньорства и кампании, за да засилим още повече нашата марка Motorola", отбелязва Буниак.

През второто тримесечие вече се случват много неща, тъй като компанията пуска следващото поколение премиум устройства в световен мащаб. "В допълнение към тези първи на пазара иновации, ще продължим да развиваме нашите стратегически приоритети, включително B2B, услуги и монетизация за устойчив и печеливш растеж", допълва Серио Буниак.

Motorola Mobility LLC беше придобита от Lenovo Group Holdings през 2015 г. и отговаря за проектирането и производството на всички мобилни телефони с марка Moto и Motorola.

Facebook logo
Бъдете с нас и във