Банкеръ Daily

Управление и бизнес

L'Oréal намали с 67% вредните емисии от производството си

Френският козметичен гигант L'Oréal Group е намалил вредните емисии на своите фабрики и дистрибуторски центрове с 67% в сравнение с 2005 г., като същевременно компанията е увеличила производството си с 29% за същия период. Това показва годишният доклад на компанията по програмата "Споделяме красотата с всички" (Sharing Beauty with All).

L'Oréal Group обяви, че планира да работи още по-усилено в посока минимизиране на своя екологичен отпечатък и да продължи борбата си с климатичните промени. Новината бе обявена на фона на обезпокоителните данни за все по-сериозни последствия от промените в климата, които засягат дори козметичната индустрия.

"Промените в климата са факт и това се отразява на най-уязвимите по нашата верига, например растениевъдите и производителите на някои от естествените съставки за нашите продукти, като масло от ший от Буркина Фасо или арганово масло от Южно Мароко", каза Александра Палт, директор "Устойчиво развитие" в L'Oréal.

"Необходими са спешни действия. След като реализирахме половината от нашите амбиции със срок 2020 г., ние ще удвоим усилията си за намаляване на отпечатъка, който оставаме върху околната среда, а също и за постигане по-устойчиво производство и иновации", допълни тя.

Чрез намаляване на емисиите на своите фабрики и дистрибуторски центрове с 67% в сравнение с 2005 г., L'Oréal е успяла да преизпълни целите си за 60% намаляване на емисиите CO2 четири години по-рано от предвиденото, като същевременно е увеличила производството си с 29% за същия период.

Освен това в края на 2016 г. Групата вече има 15 промишлени обекта, които са постигнали въглеродна неутралност.

Тези изключителни резултати са признати от CDP, независима международна организация, която оценява екологичните показатели на компаниите по света. През 2016 г. от почти 3000 оценявани компании, L'Oréal е една от двете фирми в света, постигнали най-добрата оценка "А" по три ключови критерия: защита на климата, устойчиво управление на водите и борба срещу обезлесяването.

В същото време до 2020 г. L'Oréal е поела ангажимент за подобряване на екологичния и социалния профил на 100% от своите нови и обновени продукти. Това означава, че потребителите от цял свят могат да бъдат сигурни, че всеки нов продукт на L'Oréal, който купуват, е с подобрено въздействие върху околната среда и обществото.

Този ангажимент се отнася за всички марки на L'Oréal и 82% от продуктите, пуснати през 2016 г. (74% през 2015 г.) вече показват такова подобрение. Някои от новите продукти, които са в продажба от 2016 г., са с нива на биоразградимост над 98 на сто.

Facebook logo
Бъдете с нас и във