Банкеръ Daily

Управление и бизнес

„Летище София“ избра оператор за безмитните си магазини

Столичното летище сключи договор с "Дюфри", за да оперира дейността в търговските зони на аеропорта за период от осем години и половина. Фирмата бе избрана след международна тръжна процедура и ще управлява общо тринадесет магазина.

Преобразяването на търговската зона на най-голямото международно летище в България е част от концепцията на летищния оператор „СОФ Кънект“ за подобряване на пътническото преживяване. „Пътуващите през "Летище София" заслужават най-доброто обслужване. Доверихме се на "Дюфри", защото те са световна компания, която ще осигури високо качество на услугите и ще промени облика на търговските зони. Тази промяна е част от мащабната трансформация на "Летище София", която вече изпълняваме", коментира Хесус Кабайеро, изпълнителен директор на "Летище София".

Компанията "Дюфри"ще поеме експлоатацията на съществуващите търговски площи на общо 1433 кв. м, като създаде два нови обекта на "Терминал 2". Пътуващите ще преминават директно през първия магазин преди да стигнат до полетния си изход. Другият магазин е предназначен за пристигащите пътници.

В обновените търговски площи силен акцент ще бъде поставен в асортимента от български продукти, които отразяват вкуса на страната и запознават гостите на столицата с традициите на България.

„Dufry се гордее, че бе избрана в тази процедура. Като водещ световен търговец на дребно в сферата на пътуванията, ние ще използваме нашите обширни познания и опит, за да повишим нивото на услуги при пазаруването на летището за над седемте милиона пътници, които посещават "Летище София" всяка година. Ключов елемент на новия walk-through магазин ще бъде интегрирането на дигитални технологии“. Това каза за новия договор Алберто Иглесиас, главен оперативен директор за Средиземноморието, Източна Европа и Близкия изток, на "Дюфри".

 

Facebook logo
Бъдете с нас и във