Банкеръ Daily

Управление и бизнес

Китай и България засилват бизнес отношенията си

С цел подпомагане на българските експортно ориентирани компании да изнасят на чужди пазари, Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия, Службата по търговско икономически връзки в Шанхай и Alibaba ще проведат уебинар. Целта е да бъдат засилени бизнес отношенията между двете страни. 

На събитието ще бъдат представени възможностите, които платформата Alibaba.com предоставя и начина, по който българските компании биха могли да се възползват от тях за увеличаване на износа на чужди пазари.

Събитието ще бъде официално открито от изпълнителния директор на Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия Бойко Таков, а  Франк Пан – Country Manager for Bulgaria от Alibaba.com, ще направи специална презентация за възможностите на платформата.

Alibaba e най-голямата платформа за електронна търговия на компанията майка Alibaba Group. В последните години политиката на компанията е насочена към това да разширят списъка на доставчиците си от различни страни, като целят да превърнат Alibabа.com в основна платформа за намиране на доставчици на глобално ниво.

Един от основните сегменти като пазарен дял на платформата е Хранително-вкусовата промишленост и земеделските продукти, сред които са етеричните масла и флоралните води.

"В тази връзка, се предвижда този сектор да е фокусът на уебинара, без това да е ограничаващо за компании от други сектори", отбелязват от агенцията за малки и средни предприятия. 

Онлай срещата ще се проведе от 10:00 ч. българско време на 11 ноември.

Работният език на уебинара ще бъде английски и ще се проведе в платформата за стрийминг ZOOM.

Facebook logo
Бъдете с нас и във