Банкеръ Daily

Управление и бизнес

Какво става с ремонта на трамвайното трасе на бул. Цар Борис III за 50 млн. лв.?

Ремонтът се бави с повече от 40 дни, а от Столична община признаха, че има забавяне от 2-3 седмици, което се дължало на лошото време и дъждовете в началото на лятото.

Гражданската инициатива "Спаси София" пита какво се случва с ремонта на трамвайното трасе на бул. Цар Борис III за близо 50 млн. лв.?

Ремонтът се бави с повече от 40 дни, а от Столична община признаха, че има забавяне от 2-3 седмици, което се дължало на лошото време и дъждовете в началото на лятото. Ремонтът струва 50 млн. лева, което е най-големият капиталов разход през годината. "Спаси София" предупреди, че ремонтните дейности до момента са некачествени, а контролът отсъства. 

Общината се ангажира да провери ремонта на трамвайното трасе на булевард "Цар Борис III" след сигнали за забавянето му. 

"Колко е натрупаното закъснение и ще има ли санкции за фирмата ВДХ? Ще предприеме ли Общината най-сетне мерки, за да бъдат спазвани сроковете, а качеството на ремонта да е адекватно за огромната сума пари, които ще се хвърлят за него? Кога хилядите хора, ползващи трамваи 4, 5, 8, 10, най-сетне ще могат да пътуват удобно и бързо?", питат от "Спаси София".

Според организацията трамвайното трасе по булевардите Цар Борис III и площад "Македония", което е най-разбитото и натоварено в столицата, който не трогва особено управляващите Столичната общината. Повече от 4 години оттам лъжат столичани, че през "следващата година" започва пълен ремонт на разпадащото се трасе. Междувременно, над 50 000 пътници ежедневно се лъкатушат в бавни и разбити трамваи, вдигащи прах и шум.

Още през 2015 г., Йорданка Фандъкова обеща, че трасето ще бъде обновено, а по бул. Македония ще бъде построено затревено трасе с линеен парк. 4 години по-късно, нищо не е направено, а трасето изглежда като "след бомбардировка".

"Г-жо кмет, по отношение на трамваите, европейска София е на нивото на провинциален руски град в Сибир. Толкова ли си можете? Защо вие и администрацията ви толкова време не успяхте даже да пуснете търг за изпълнител? А дори няма да споменаваме острата нужда от цялостен ремонт и преасфалтиране на бул. Цар Борис III, за което даже няма обещание", питат от "Спаси София". 

През април започна реконструкция на трамвайното трасе по бул. "Цар Борис III", като целият участък от обръщателно ухо "Съдебна палата" до трамвайно ухо "Княжево" ще бъде изпълнен поетапно. 

 

 

Facebook logo
Бъдете с нас и във