Банкеръ Daily

Управление и бизнес

Голям интерес към българския щанд на туристическото изложение в Лондон

Българският щанд привлече интереса на многобройни чуждестранни посетители на среща на заместник-министъра на икономиката и енергетиката Бранимир Ботев с представители на британски и мултинационални медии.

Събитието се проведе в рамките на туристическото изложение World Travel Market в Лондон. Срещата на националния ни щанд бе организирана със съдействието на журналиста и говорител с дългогодишен опит Питър Лили, съобщиха от МИЕ.

Заместник-министърът с ресор Туризъм Бранимир Ботев приветства всички чуждестранни гости с добре дошли и ги покани да посетят България, за да се възползват от богатството на продуктите, които страната ни предлага като целогодишна туристическата дестинация. По време на дегустациите, водени от професионален сомелиер, качествените български вина впечатлиха чуждестранните посетители. Вината представяха отделните винарски региони и специфичните, стари български сортове: мавруд, карловски мискет, рубин, памид и други.

Представителите на водещи британски и мултинационални медии имаха възможност да се срещнат с участващите български туристически фирми и общински администрации. Пред чуждестранните посетители страната ни бе представена като атрактивна туристическа дестинация, както и като добро място за инвестиции и реализация на техните бизнес идеи.

Акцент бе поставен и върху ключови за българския туризъм продукти: вино и гурме туровете, богатото културно-историческо наследство на страната ни и в частност тракийската цивилизация, балнео и СПА туризма, рехабилитацията и профилактиката на база минералните извори. Всички тези отлично развити туристически продукти, които предлага България, се радват на голям интерес сред британските туристи.

Интерес към туристическия потенциал на България бе проявен и от световния канал номер едно за туризма Travel TV. По желание на медията заместник-министър Бранимир Ботев даде интервю пред Виктория Албър Хорд. Акцент в него бяха традиционно високите резултати, които постига българската туристическа индустрия, и потенциалът на страната да развива и петте глобални туристически продукта: морски, планински, балнео и спа, културно-исторически и екотуризъм, както и ускореното строителство на магистрали, разширяването на летищата и инфраструктурата, подпомагаща развитието на туризма

Facebook logo
Бъдете с нас и във