Банкеръ Daily

Управление и бизнес

Германия е един от най-важните пазари за туристическия ни сектор

Германия е водещ туристически партньор на България сред страните от ЕС и е един от най-важните пазари за българския туристически продукт. Данните показват, че през летния сезон 2021 г. над 140 хил. немски туристи са пренощували в местата за настаняване в България, като това е два пъти повече спрямо летния сезон през миналата година. 

В годините преди пандемията от коронавирус по над 800 000 немски туристи са гостували у нас.

Следвайки Годишната програма за национална туристическа реклама, Министерството на туризма осъществява множество онлайн кампании на пазар Германия, които показват предимствата на дестинация България. Едновременно с това се популяризират и различните видове туризъм и възможностите, които страната ни предлага като сигурна, безопасна и устойчива дестинация.

Една от мерките, които Министерството на туризма взема за промотиране на страната ни, е организирането на националното представяне на България с щанд на площ от 30 кв. м на международното туристическо изложение Touristik & Caravaning, което се провежда в Лайпциг.

Всяка година то се организира през втората половина на месец ноември и бележи началото на записванията за предстоящия летен сезон. Това е най-голямото и значимо туристическо изложение в източните германски провинции, където България се радва на повишен интерес. През тази година съвместно с Министерство на туризма участие на българския щанд имат „Албена“ АД и Община Варна.

Facebook logo
Бъдете с нас и във