Банкеръ Daily

Управление и бизнес

Дигитализацията на туристическите услуги ще популяризира по-малко известни дестинации

Дигитализацията на туристическите услуги може да позволи по-добро разпределение на потоците от туристи и да популяризира дестинации, които все още не са толкова известни. Това съобщиха от туристическото министерство след среща на вицепремиера и министър на туризма Марияна Николова със Съюза на хотелиерите на "Златни пясъци“.

Според министър Николова предвид малкия бюджет, с който разполага Министерството на туризма, трябва да се положат много усилия да се направи добра реклама. Пред събеседниците си тя представи идея за рекламиране на малко познати места в България чрез социалните мрежи. 

Николова каза още, че може да се очаква промяна в поведението на туристите и при избор на морска почивка, тъй като ще се търси съчетание на различни форми на активна почивка със здравословни СПА процедури. Както и по-динамичен вариант на лятна ваканция: море и опознаване на местните традиции или културно-историческото богатство на страната ни.

Министър Николова е представила и идеята си за възстановяване на туристическите аташета на пряко подчинение на Министерството на туризма, които директно да съдействат на туристическия бранш за привличането на туристи от съответната държава. Международното сътрудничество особено в този кризисен момент е много важно за сектора, който е с дял от 12% в БВП на страната ни.

Facebook logo
Бъдете с нас и във