Банкеръ Daily

Управление и бизнес

ЧЕЗ отчете 13% ръст на безкасовите плащания през март

През първите три месеца на годината 317 000 битови клиенти са използвали банките, интернет, терминални устройства или мобилния си телефон, за да платят сметките си за ток, съобщават от "ЧЕЗ Електро България" АД".

Броят на транзакциите за периода януари - март е над 922 000, с което е достигнал близо 23 процента от общия брой плащания през тези месеци и е отбелязал ръст с 13 процента спрямо същия период на миналата година. Статистиката регистрира и ръст от 18 процента при интернет плащанията с над 103 000 плащания повече спрямо януари - март на 2019 г.

Анализът сочи, че клиентите са предпочели възможностите, които осигуряват начините за плащане на сметки от разстояние в ситуация на извънредно положение поради опасността от заразяване с коронавирус. Клиентите са осъществили плащанията на сметките си по интернет, чрез интернет банкиране, системите на ePay.bg, ОББ, Icard.bg и Транскарт или с платежно нареждане.

Средно на месец 307 000 клиенти на "ЧЕЗ Електро България" АД се възползват от предлаганите от дружеството девет начина за безкасово плащане. Над 25 процента от клиентите са предпочели да получават и месечните си фактури за електрическа енергия онлайн. Електронна фактура може да бъде заявена на www.cez.bg, през Фейсбук профила на дружеството, на телефон 0700 10 010, както и в офисите на Изипей.

Facebook logo
Бъдете с нас и във