Банкеръ Weekly

Управление и бизнес

"ЧЕЗ България" с инвестиции от 771 млн. лв. за периода 2005-2014 г.

За девет години, в които „ЧЕЗ България“ ЕАД работи в страната, фирмата е инвестирала общо 771 млн. лева. Това съобщи директорът на отдел „Обслужване на клиенти“ Димчо Станев на пресконференция, организирана на 12 март, който е Световен ден на потребителите.

От електроразпределителното дружество се похвалиха, че за последните 4 години доволните клиенти са се увеличили с 25 %, като проучванията са правени от независими социологически агенции.

"По-голяма удоволетвореност има сред бизнес клиентите, но "ЧЕЗ България" регистрира и висока степен на задоволство сред битовите потребители", каза директорът на "Маркетинг и подпомагане на продажбите" Зорница Йорданова.

"През годините обърнахме специално внимание на качеството на енергоснабдяването и начините на плащане, тъй като това са основните теми, които интересуват нашите клиенти. За тези девет години откакто фирмата е в България много се инвестира не само в начините, по които обслужваме клиентите, но и качеството на електроснабдяването, което е нарастнало с 10 процента", добави Йорданова.

Дружеството се похвали, че от 2005 г. до сега е разработило около 100 вида услуги в полза на своите потребители. В началото клиентите са плащали своите сметки само в брой на 319 каси, като в момента местата, на които това може да се случи са увеличени до 3800. Онлайн плащането, разсроченото и безлихвеното плащане са само част от нововъведенията на дружеството.

На пресконференцията компанията представи ново мобилно онлайн приложение, което помага на потребителите да разберат каква е причината поради, която нямат захранване. То се намира на сайта на компанията, като приложението дава информация колко време ще отнеме отстраняването на аварията и кога ще бъде възстановено електроснабдяването.

 

Петър Петров

Facebook logo
Бъдете с нас и във