Банкеръ Weekly

Управление и бизнес

АРИАНА ПРЕДСТАВИ НОВИЯ СИ РЕКЛАМЕН КЛИП

Загорка АД представи новия клип на бира Ариана, която произвежда компанията. С него започва новата комуникационна кампания на марката бира за 2006 година. Ариана ще има и нови опаковки в най-бързоразвиващия се PET сегмент - от 1 и 2 литра. Старата пластмасова бутилка от 2 л ще бъде заменена с нова, която е специално технологично разработена от Heineken Централна и Източна Европа и е предназначена за големите пазари на PET опаковки, какъвто е българският (за март PET опаковките имат 43% от пазара на бира и 60% от пазара на бира за домашна консумация).
Силната конкуренция на българския бирен пазар означава динамично и градивно съревнование в името на най-доброто за потребителите, а най-доброто означава - да предлагаме качествена бира, заяви генералният мениджър на Загорка АД Ян Дерк ван Карнебеек, който пое поста през януари тази година. Той е работил 12 години в международните структури на Хайнекен. Заемал е поста генерален мениджър на отдела за иновации Beer Systems в компанията, бил е търговски директор на Хайнекен в Словакия, маркетинг мениджър в Китай и брандмениджър в Холандия.
Ариана е една от основните марки в портфолиото на Загорка АД. На нея се дължат 50% от общите продажби на компанията. Пивото се произвежда в Пивоварна Загорка в Стара Загора. Концентрацията на производството, бутилирането и пакетирането на продукцията на едно място гарантират поддържането на постоянен висок контрол върху качеството. Загорка АД поддържа интегрирана система за управление на качеството и околната среда в съответствие с международния стандарт ISO 14001:2004. От приватизацията на пивоварна Загорка през 1994 г. до края на 2005 г. са инвестирани над 160 млн. лв. в реконструкция и модернизация.

Facebook logo
Бъдете с нас и във