Банкеръ Daily

Управление и бизнес

Ангелкова се прицелва към корейските туристи

Министърът на туризма  Николина  Ангелкова се е втурнала да ухажва всички посланници у нас. С работни закуски, вечери и всякакъв вид форуми, туристическата началничка се опитва да създаде интерес към страната ни дори и в най-екзотичните пазари.  

Днес тя проведе работна среща с Н. Пр. Джънг Джингю, посланик на Република Корея в България, събобщиха от прес-службата на ведомството. Основен акцент в разговора са били  конкретни инициативи за задълбочаване на сътрудничеството между двете държави в областта на туризма.

В типичния си бюрократично административен стил Ангелкова е  „съобщила“ на посланника , че Република Корея е изключително важен партньор за страната ни и за нея било важно да продължи  добрите си взаимоотношения с тази източна страна. И е обяснила, че засилването на сътрудничеството в туризма  ще допринесе за укрепване на партньорството между двете държави.

В унисон с това, тя е предложила  организиране на съвместен бизнес форум, по време, на който бизнесът и туроператорите да имат възможност да обменят опит и да обсъдят както бъдещи съвместни инициативи, така и различните форми на туризъм, които предлагат България и Южна Корея.   Ангелкова е отправила  покана към посланика за участие във второто издание на Международния инвестиционен форум в туризма, което според програмата на министерството трябва да се проведе през пролетта на 2020 година.

По време на срещата се е стигнало до  идеята да бъде подписан  Меморандум за разбирателство с Министерството на културата, спорта и туризма на Южна Корея, както и споразумение за сътрудничество с най-големия южнокорейски туроператор HanaTour.  Според Ангелкова това би била добра стъпка, за да отбележим 30-годишнината от дипломатическите  отношения между двете държави, съобщиха от туристическото ведомство.

Н. Пр. Джънг Джингю е изказал  благодарност за тези добри взаимоотношения  и е заявил готовността си за сътрудничество и подкрепа при реализиране на бъдещи инициативи. Той е съобщил,  че около 30 милиона граждани на Южна Корея всяка година посещават Европа и  България може да се възползва, тъй като много южнокорейци проявяват интерес към България и към българската кухня.

Facebook logo
Бъдете с нас и във