Банкеръ Weekly

Управление и бизнес

12 МИЛИОНА ЗА ТУРИСТИЧЕСКА РЕКЛАМА

Дванайсет милиона лева са предвидени в бюджета за рекламирането на страната по CNN, Евронюз и други телевизионни канали за осигуряване на участието й в международни изложения и подпомагане на регионални прояви, съобщи заместник-министърът на културата Димитър Хаджиниколов при откриването на международната туристическа конференция България - страна на мечтите. През 2006-а у нас ще пристигнат близо 350 хиляди делови туристи, а приходите от конгресен туризъм ще са около половин милион лева. Според заместник-министъра, с наближаването на членството ни в Евросъюза страната става по-привлекателна дестинация за инвестиции и за бизнес контакти. Няма по-добра реклама за България от конгресния туризъм, смята Димитър Хаджиниколов.

Facebook logo
Бъдете с нас и във