Банкеръ Daily

Свят

Туитър има стратегия за борба с фалшивите новини

В края на февруари изпълнителният директор на компанията Джак Дорси обяви на годишната среща с инвеститорите плановете си за възраждане на растежа на платформата.

Компанията Туитър има стратегия за борба с фалшивите новини. Проектът ще се осъществи със съдействието на двете най-големи информационни агенции - Ройтерс и Асошиейтед Прес. Целта е проверката на фактите да предостави на потребителите надеждна информация по спорни въпроси.

Към момента платформата има система за проверка на фактите, но екипът, който следи достоверността на публикациите, често има ограничена експертиза. По-рано тази година социалната мрежа обяви и проект, в който доброволци могат да отбелязват туитове, които считат за неточни.

В края на февруари изпълнителният директор на компанията Джак Дорси обяви на годишната среща с инвеститорите плановете си за възраждане на растежа на платформата. Тогава той обяви, че социалната медия ще започне да предлага нови услуги, като целта е да достигне над 300 млн. активни потребители на ден до 2023 г. от 190 млн. към днешна дата.

Опцията Revue ще позволи на потребителите в Tуитър да създават съдържание под формата на статии и блог постове. Социалната медия ще позволи на потребителите да създават ексклузивно съдържание, за което ще може да се абонира или плаща.  Друг проект е Spaces, чрез който потребителите ще могат да се включват на живо в платформата. 

Facebook logo
Бъдете с нас и във