Банкеръ Daily

Свят

Шампионска бира за феновете на ФК "Ливърпул"

ФК "Ливърпул" стана шампион в тазгодишното издание на Английската Висша лига.

Освен у нас, кеновете се предлагат в още 24 държави по света, а празнуването на победата продължава в дигиталните канали на „Карлсберг“. В специалните опаковки емблематичният зелен цвят на "Карлсберг" е заменен с червен – този на ФК "Ливърпул". "Шампионският" кен съдържа също така емблемата на футболния клуб и подписите на играчите, а думите "от 1847" (препратка към 173-годишната история на "Карлсберг") са заменени с "Шампиони, 2020 и напред".

Лимитираната серия червени кенове е специален жест към феновете на ФК "Ливърпул", който стана шампион в тазгодишното издание на Английската Висша лига. Шампионската титла на "Ливърпул" е резултат от невероятния сезон на отбора, който още веднъж затвърди позициите си в света на големия футбол.

ФК "Ливърпул" (Liverpool Football Club) е основан през 1892 г. в едноименния град и играе мачовете си на стадион "Анфийлд", който се намира на около 5 км от центъра на града.

"Ливърпул" е най-титулуваният отбор в историята на английския футбол в международни състезания. Печелил е една Световна купа на ФИФА, четири Суперкупи на УЕФА,  шест пъти Шампионската лига и три пъти Лига Европа (купа на УЕФА) – всички поотделно и заедно са рекордни постижения за английски клубове. "Ливърпул" е член на групата Г-14, съставена от водещите европейски футболни клубове.

По броя на титлите си "Ливърпул"  е вторият най-успешен английски футболен отбор. Печелил е 19 пъти най-високото ниво в английското футболно първенство, седем пъти Купата на Футболната асоциация и рекордните осем пъти Купата на лигата.

"Радваме се, че можем да предложим на потребителите един толкова специален за тях продукт, чрез който те могат да празнуват победата на своя любим отбор и да се чувстват близо до него. Надяваме се по този начин те да имат още повече незабравими летни моменти и поводи за събиране с приятели", коментира Радостина Гарибска, Бранд Мениджър – Международни марки в "Карлсберг България".

Партньорството между "Карлсберг" и "Ливърпул" е сред най-дългите в историята на Висшата лига, като обхваща 27 сезона. През миналата година "Карлсберг" съвместно с майстори-пивовари и учени от Лабораторията в Копенхаген разработиха специална червена бира за феновете на "Ливърпул". Червеният дизайн на етикета, бутилката и течността имаха за цел да отпразнуват решението на Бил Шенкли да облече тима в изцяло червени екипи – защото червеното е цветът на победата.

Датската компания Carlsberg, която е третият по големина пивовар в света, след Anheuser Busch InBev и Heineken, очаква оперативната й печалба да спадне с 15% през тази година след мерките срещу коронавируса, които ще повлияят върху продажбите и през втората половина на годината на ключови пазари като Китай и Западна Европа. 

Историята на "Карлсберг България" започва в далечната 1882 година, когато в Шумен пристига чешкият майстор пивовар Франц Милде и заедно с предприемчиви шуменци поставя началото на една от най-старите пивоварни в България – "Шуменско пиво".

След 2002 година "Шуменско пиво" става част от голямото семейство на световния датски концерн "Карлсберг". През август 2004 година акционерите на компанията гласуваха промяна във фирмата на дружеството на "Карлсберг България" АД. А през септември двата завода – "Шуменско пиво" и "Пиринско пиво", обединяват ресурси и активи под името "Карлсберг България".

Facebook logo
Бъдете с нас и във