Банкеръ Daily

Свят

С нов лидер и още по-голям фокус върху иновациите LG посреща 2021 г.

Лю Джае-Чол поема управлението на LG Electronics от началото на 2021 година.

LG Electronics (LG) обяви редица организационни промени, които имат за цел да трансформират по-бързо световната марка за потребителска електроника и електроуреди в компания, която ще може да се справя по-добре през следващата година, превръщайки предизвикателствата във възможности. Това става ясно от съобщение от южнокорейската фирма. Инициативи като насърчаване на иновации към значението на потребителите чрез дигиталната стратегия на LG за трансформация, създаване на многофункционален Център за управление на качеството и Център за Иновации в Северна Америка, засилване на функцията за изследване и развитие, както и прехвърляне на бизнеса Robot Business Division в Business Solutions Company, са само част от промените, които навлизат от нова година нататък.

Значителна промяна ще бъде пенсионирането на Дан Сонг, президент и главен изпълнителен директор на Home Appliance & Air Solutions Company, който пое този пост в края на 2016 г., а сега оставя компанията по-силна от всякога. С работата му в продължение на 37 години в LG Electronics, компанията H&A на LG записа най-високите цифри в продажбите в историята на бранда и е ключова причина за силното представяне на LG тази година въпреки условията на пандемия. Постът на Дан Сонг заема Лю Джае-Чол, който е част от LG от 32 години и е ръководител на LG Living Appliance Business от 2016-а.

В допълнение към фокуса върху стойността за потребителите, контрола на качеството, иновациите, изследванията, развитието и роботите, LG ще създаде повече възможности за засилване на своята конкурентоспособност, насърчаване на мисленето и по-добрата подготовка за евентуални бъдещи несигурни моменти. За да се предостави директна отговорност на мениджмънта и на служителите за разрастването на категориите, ще бъдат създадени отделни дивизии за хладилници и сушилни в рамките на H&A Living Appliance Business, докато Air Solutions Business ще получи отделно подразделение в дивизията System Air Conditioner. Сред новите инициативи са иновационните лаборатории  Disruptive Technology и Disruptive Product, които съчетават елементи за изследване и развитие с бъдещо продуктово планиране.

В рамките на Materials & Devices Advanced Research Center ще бъде и новата лаборатория New Display, която ще се фокусира върху развиване на технологията Micro LED за по-бързо разработване на бизнеса. Техническият директор ще създаде и iLab за създаване на креативни технологии, използващи startup методи, които могат да бъдат комерсиализирани сравнително бързо. В допълнение към Центъра за иновации в Северна Америка за откриване и насърчаване на нови бизнес възможности, Главният стратегически офис на LG ще създаде и нов Бизнес инкубационен център, който да възприеме нови идеи и да им помогне да ги трансформира в бизнес възможности.

А за да отговори по-добре на променящите се нужди на потребителите, LG ще отвори и Customer eXperience (CX) лаборатория, която ще е свързана директно с изпълнителния директор. Тя ще включва всички аспекти на Advanced Design лабораторията и ще се фокусира върху начина, по който дизайнерът влияе върху взаимодействието на потребителите с продуктите.

Всички промени са актуални от 1 декември 2020 г. и влизат в сила от 1 януари 2021 година.

Facebook logo
Бъдете с нас и във