Банкеръ Daily

Свят

Lenovo с ръст във всички сфери на бизнеса си

Предизвикателствата от финансовата 2020/2021 година продължават в различна степен и през новата година. Въпреки това, с постоянните промени на пазара, които се увеличават през последната година, перспективите на Lenovo Груп за останалата част от тази година и финансовата 2021/2022г. остават положителни, съобщават от компанията, която е сред лидерите в интелигентната трансформация, чрез която се опитва да предоставя по-добри преживявания и възможности за клиентите по цял свят. Промените през последната година доведоха до три основни тенденции, от които групата се възползва. Първо, надграждането на потреблението, защото потребителите прекарват повече време на своите устройства, купуват повече и надграждат по-често. На второ място, промените в инфраструктурата. Потребителите преминават към закупуване на цялостни инфраструктурни решения. И накрая, подобряването на приложенията и интелигентната трансформация, съпровождана от изкуствения интелект. Доказаните резултати на Lenovo както и новата организационна структурата успяха да отговорят на оформящите се нужди на потребителите, което ще укрепи допълнително способността на групата да води дългосрочен, устойчив растеж.

Lenovo Груп обяви рекордни резултати за четвъртото тримесечие и изминалата финансова година и значителен ръст във всички сфери на бизнеса си. Резултатите потвърждават устойчивостта и способността на компанията да постига балансиран, последователен и устойчив растеж, тъй като тя продължава да се развива и трансформира в съответствие със своята корпоративна 3S стратегия - Smart IoT, Smart Infrastructure и Smart Solutions.

Приходите от последното за миналата година тримесечие са нараснали с 48% на годишна база до 15.6 млрд. щатски долара. Групата отчита и най-високия си темп на растеж от две години насам. Резултатите в края на декември допринасят и за успешната финансова година като приходите бележат ръст с над 10 млрд. щатски долара. Печалбата е нараснала още по-бързо.

Добрите резултати за четвъртото тримесечие са следствие от двуцифрен ръст на приходите във всички основни бизнеси на компанията. Например, обемът в продажбите на PC надрасна пазара, затвърждавайки първото място на компанията в бизнеса с персонални компютри. Доставките на таблети са нараснали със 157% на годишна база – около три пъти по-бързо от конкурентите на пазара.

Съветът на директорите на Lenovo обяви окончателен дивидент от 3.09 американски цента или 24 хонконгски цента на акция за финансовата година, приключила на 31 март тази година.

Изминалото тримесечие беше едно от най-бързо нарастващите от почти десетилетие насам, което помогна на компанията да завърши финансовата си година с повече от 60 млрд. щ.д. приходи и нов рекорд в ръста на печалбите. "Тези исторически върхове бяха достигнати благодарение на нашите компетенции и следването на ясна стратегия, представянето на иновативни продукти, оперативното ни съвършенство и глобално-локален модел, който да отговори на нуждите на потребителите ни в т.нар. Нова нормалност“, казва Ян Юанцин, председател и главен изпълнителен директор на Lenovo. "С поглед в бъдещето, ще направим всичко възможно да уловим големите възможности за растеж, създадените от пазара тенденции за надграждане на информационното потребление и подобряването на инфраструктурата, за да стимулираме дългосрочен и устойчив растеж и да гарантираме, че можем да изградим още по-интелигентно бъдеще през следващите години.“

 

Facebook logo
Бъдете с нас и във