Банкеръ Daily

Свят

Фейсбук дава 1 млрд. долара, за да стане популярен сред младите

Фейсбук ще разчита на популярни лица, които пишат шеги, за мода или видеоигри. 

Компанията Фейсбук създава фонд на стойност 1 милиард долара, за да плаща на инфлуенсъри които да създават съдържание за нея, пише АФП. 

"На нашия пазар Фейсбук е демоде. Майка ми е във Фейсбук, но не познава ТикТок. Моето съдържание е насочено към милениалите, които предпочитат други платформи": заяви кенийският комик Марк Мвас, на  25 години,  който има над 160 000 последователи в ТикТок, където говори за живота си като студент на смесица от английски, суахили и жаргон.

Според него е доста трудно да привлече своята публика към социалната мрежа Фейсбук, колкото и усилия да положи.

Фейсбук ще разчита на популярни лица, които пишат шеги, за мода или видеоигри. Неговият филиал Инстаграм започна да споделя част от приходите си от реклами едва миналата година: инфлуенсърите там получават заплащане главно от партньорства, договорени пряко с различни марки.

Ютуб, ТикТок и Снапчат вече водят ожесточена борба, за да привлекат известни личности, които могат да им донесат сочни приходи от реклами.

Междувременно компанията Фейсбук обяви създаването на екип, който ще работи в областта на метавселената.

Според основателя на Фейсбук Марк Зукърбърг метавселената въплъщава бъдещето на социалните мрежи. "Надеждата ми е, че до около пет години, хората ще ни възприемат преди всичко като една компания на метавселената", заяви Зукърбърг пред специализираното издание "Дъ върдж".

Метавселената обозначава кибепространство, което е паралелно на физическата действителност, в което общност от хора могат да взаимодействат под формата на аватари. Някои общности, свързани с видеоигри, вече създадоха зародиши на метавселени.

Facebook logo
Бъдете с нас и във