Банкеръ Weekly

Съдби

Магазин в куфар

В условията на силна конкуренция или на скромни бюджети хората прибягват до реализирането на най-необичайни, дори шантави идеи. Например да обърнат магазина си с главата надолу, както направи марката Gap. Или да преименуват цялата си търговска мрежа на Kwik-E-Mart (от сериала Семейство Симпсън), както постъпиха от 7-Eleven. За някои марки пък магазините са продължение и очевидно въплъщение на маркетинговата им политика. Swarovski например си направи бутик от кристал, а брандът Freitag, чиито чанти се шият от използван брезент, изгради търговски обект от стари товарни контейнери. Ето някои от най-необичайните магазини в света, чиито уникални витрини и фасади няма как да бъдат подминати.


nbsp;


Магазин от контейнери


Младежките чанти Freitag се шият от брезенти за товарни камиони, а дръжките им - от колани за обезопасяване. Магазинът на бранда в Цюрих е изграден от 17 използвани транспортни контейнери и височината на готовата конструкция достига 26 метра. Интериорът се отличава с простота, функционалност и екологичност. А нощем търговският обект грее от майсторски изработеното осветление.


nbsp;


Необичайна фасада


Кристиан Петерсен е собственик на малък магазин за велосипеди в Берлин. Той е украсил фасадата на зданието, в което се намира търговския обект със 120 колела. По този начин Петерсен не само рекламира част от стоката си, но и не оставя никакво съмнение в минувачите какво се продава в неговия магазин.


nbsp;


С краката нагоре


За да рекламира главозамайващите намаления в магазина си във Ванкувър, брандът Gap преобърна за няколко дни витрините му с краката нагоре. На обратно бяха изложени 32 манекени, 4 демонстрационни маси, над 100 облекла, всички огледала в пробните и изображенията на логото на марката, три автомобила на паркинга до магазина и дори близкия павилион за хот-дог.


nbsp;


Плаващият пазар


В индонезийския град Банджармасин съществува необикновен пазар, разположен направо в реката. Търговците използват собствените си лодки като своеобразни павилиони, а посетителите на пазара и клиентите се придвижват също се придвижват по вода от една сергия до друга.


nbsp;


Магазинът на семейство Симпсън


Малко преди представянето на пълнометражния анимационен филм The Simpsons в кинотеатрите международната верига от супермакети 7-Eleven временно преименува дузина свои търговски точки в Северна Америка на Kwik-E-Mart - измисления бранд от сериала The Simpsons (Семейство Симпсън). В 6 хиляди супермаркети пък се продаваха Buzz Cola, пълнозърнести мюсли KrustyO's и напитката Squishees, които също са плод на фантазията на създателите на сериала.


nbsp;


Кристалната гора


Магазинът на световноизвестната марка за бижута Swarovski в Токио заслепява клиентите си не само със своята огледална фасада. Вътрешният дизайн на търговски обект, който носи името Кристалната гора, е истинско произведение на изкуството и привлича не само клиенти, но и обикновени минувачи, които ценят красотата.


nbsp;


С логото на марката


Световноизвестният концерн за производство на спортни стоки Adidas реши да привлече вниманието на жителите и гостите на Амстердам по оригинален начин. Търговският обект на бранда в холандската столица изглежда като гигантска кутия за спортни обувки, украсена с добре познатото лого и фирмените цветове на марката.


nbsp;


Отлична идея


Преди да отпразнува 150-та си годишнина, прочутата марка Louis Vuitton реши да обнови най-големия си фирмен магазин в Париж. По време на ремонта търговският обект бе защитен от любопитните погледи чрез големи куфари, изработени в характерния стил на марката.


nbsp;


Радиоприемник и усилвател


Магазинът на Diesel във формата на радиоприемник, разположен на Carnaby Street в британската столица, е истинска атракция. Не по-малко внимание привлича друг търговски обект на марката в Лондон, който външно изглежда като голям усилвател за електрически китари и подканва клиентите да влязат и да разгледат изложените инструменти.

Facebook logo
Бъдете с нас и във