Банкеръ Weekly

Съдби

Как да ни свържат?

Пародийна реклама Цифровизация на популярна верига за мобилни телефони шета хитово из интернет пространството и събира все повече почитатели, макар че е само на няколко дни. Тя е прякото доказателство, че има светлина в тунела и за българските рекламисти, които по дифолт ни заливат със скучни, тъповати и безсмислени клипове. Обикновено произведенията им са толкова креативни, че работят за рекламодателите така, както Наглите за бившия вече вицепремиер и шеф на МВР Цветан Цветанов. Този път обаче не е така.


Ироничният клип не само забавлява, но фрази от него са на път да влязат в обращение в ежедневната лексика. А това вече си е доказателство за ефективността на посланието. Кажи бе, младеж, как да го свържа, пита възрастна жена в рекламата на марка GSM-и. Много просто, зарядното на телефона от едната страна, от другата - телефонът, обяснява водещият, докаран и визуално на този от оригиналната цифровизация. В мрежата вече се появиха определения като Най-лудата реклама според taylorgang, или пък: Не спирам да я гледам, много зарибяваща реклама, както твърди grigor_74.


Рекламната реплика е за евтин телефон, само за 50 стотинки на месец и със сигурност не струва милиони на данъкоплатците, като оригиналът. Освен това от мобилната версия може да се възползват неограничено количество българи, докато разяснителната кампания на транспортното министерство, за чиято пищна стойност се чака да се произнесе Върховният административен съд, май има за цел само да се разпределят едни пари.

Facebook logo
Бъдете с нас и във