Банкеръ Weekly

Пари и пазари

Уолстрийт замени "купоните" с вино и маски

Инвестиционните компании от Уолстрийт не позволяват на пандемията и на протестите да им попречат да ухажват клиентите си. И след като служебните срещи в ресторантите вече не са  опция, те ги заменят с дегустации на вино по време на видеоконферентните връзки и с концерти онлайн. Появили са се и пакети, декорирани съобразно времето - с прикрепени маски   и с дарения за хранителни банки, и за благотворителни организации. 

Изпълнители на кънтри музика, включително Люк Брайън и Дариус Рукър, са пели от домовете си за богати частни клиенти на "Алайънс Бърнстейн холдинг" във виртуален концерт в подкрепа на мерките срещу COVID-19, свидетелства управляващият директор Адам Сенсивъри. Инвестиционната фирма е организирала и дегустация на вино и сирена за заможни потребители на услугите си, ръководена от дистанционен сомелиер. 

"Джей Пи Моргън асет мениджмънт" пък е наситил календара си с над 170 виртуални събития от средата на март насам, с акцент върху благотворителността, споделя за "Блумбърг" добре информиран източник. 

Мнозинството играчи от бранша обаче се надяват, че дистанционните забавления за клиентите няма да продължат дълго (особено ако се появи ваксина срещу COVID-19) и че персоналните им срещи ще се възстановят. Което със сигурност ще става постепенно, според Джим Хършман - главен изпълнителен директор на мениджъра на инструменти с фиксиран доход "Уестърн асет" - независимо поделение на инвестиционната компания "Лег Мейсън". Хършман посочва, че неговият бизнес се основава на доверие, което трябва да се заслужи. А това е трудно без непосредствен контакт. 

Финансовите консултанти, които препоръчват инвестиции на клиентите си, също търсят начини да подгряват интереса им. Някои ги посещават по домовете, особено ако живеят наблизо. В районите с по-леки ограничения пък са се запазили и част от пред-пандемичните удоволствия.

Едно от тях е голфът, казва Том Балкъм - основател на "1650 Уелт мениджмънт", чийто бизнес е във Форт Лодърдйл, Флорида. Той споделя, че фирменият персонал и клиентите са изиграли "тонове голф", защото спортът позволява да се спазва физическа дистанция и същевременно да прекарват заедно с часове.

Девин Поуп - консултант в "Елбиън Файненшъл груп" в Солт Лейк Сити - пък изпробва планинско колоездене и пикници.

А Алекс Касуел от базираната в Сан Франциско компания за управление на лични състояния "Ар Ейч Ес Файненшъл" смята, че пакетите за лична защита, включващи и маски, също вършат добра работа. Той допълва, че "една от ползите от периода COVID-19 е възможността да се съсредоточи върху сърцевината на изграждането на връзките", което е "контактът човек-човек без отвличащите вниманието напитки и луксозни вечери". 

Facebook logo
Бъдете с нас и във