Банкеръ Daily

Пари и пазари

Starbucks придобива дял в технологична компания, за да подобри доставките и плащанията

Starbucks обяви, че придобива дял в технологична компания, за да подобри услугите си областта на поръчките през мобилен телефон и възможностите за плащане от страна на потребителите. 

Базираният в Сиатъл гигант ще инвестира в компанията Brightloom, която е основана през 2015 г. и ще подпомага въвеждането на иновации в обектите на Starbucks. 

Brightloom ще получи лиценз за подобряване на системата на Starbucks за поръчка и плащане през мобилния телефон, бонуси за лоялност и управление на доставките.

Също така двете компании ще продават достъп до платформата на други ресторанти, които все още няма свои цифрови платформи. 

Starbucks е най-голямата верига от магазини за кафе в света . Компанията има повече от 30 000 локации в света. 

Тя беше една от първите големи ресторантски вериги, които инвестираха в усъвършенствана програма за лоялни клиенти, с близо 17 милиона членове. 

Програмите за дигитални поръчки и доставка стават все по-важни за ресторантите, които се опитват да привлекат повече клиенти на фона на засилващата се конкуренция. 

В допълнение към доставките, ресторантите също разширяват мобилните плащания, за да направят покупката по-лесна и по-привлекателна за по-младите потребители. Мобилното плащане все още е малко в САЩ, но е твърдо установено в Азия. 31% от ресторантите предлагат мобилни плащания, според проучване на ресторантьорските оператори в САЩ от доставчика на хранителни услуги Toast Inc. тази година.

Особено големите ресторантски вериги увеличават инвестициите си в технологии. По-рано тази година McDonald's Corp. закупи израелски цифров стартъп за подобряване на поръчките и промоциите си. Веригата за бургери също експериментира с гласово активиране на поръчките на своите устройства.

 

Facebook logo
Бъдете с нас и във