Банкеръ Daily

Пари и пазари

Pinterest стана третата по големина социална мрежа в САЩ

Акциите на Pinterest се повишиха с 13%, след като доклад показа, че тя надминава Snapchat на Snap Inc. и се превръща в третата по големина социална мрежа в САЩ. През 2019 г. потребителите на Pinterest достигнаха 82,4 милиона, или със 7,4% повече, спрямо нивото от предходната година, докато Snapchat имаше 80,2 милиона потребители, изчислява компанията за пазарни анализи eMarketer. Предполага се, че потребителите на Pinterest в САЩ ще нараснат с 4.4% до 86 милиона през 2020 г., заявиха още от eMarketer. Facebook и Instagram, и двете собственост на Facebook Inc., заемат първите две позиции.

"Докато Snapchat има основно млада аудитория, на която разчита, Pinterest има по-универсална привлекателност и постигна значителни ръстове в голям кръг от възрастови групи“, се казва в доклада на анализатора Назмул Ислам.

Pinterest генерира по-голямата част от приходите си от потребители в САЩ и е в начален етап на усилията си да увеличи международните си приходи от реклама. Акциите й все още не са се възстановили от спада след оповестяването на резултатите за третото тримесечие, което доведе до 17-процентно понижение през ноември, съобщава Bloomberg.

Докато някои анализатори твърдят, че резултатите за третото тримесечие намекват за насищане на американския пазар, биковете поясняват, че акциите остават привлекателни, тъй като компанията продължава да развива рекламните си предложения.

Очакванията на "Уолстрийт" за финансовите резултати на Pinterest за четвъртото тримесечие „са разумни“, а резултатите от анкетите на потребителите разкриват положителни тенденции, заяви анализаторът на RBC Capital Markets Марк Махани. Компанията ще обяви резултатите си в средата на февруари.

Facebook logo
Бъдете с нас и във