Банкеръ Daily

Пари и пазари

Кока-Кола спира рекламите заради епидемията

Рекламите на Кока-Кола и другите продукти на компанията в България спират от 1 април за неопределено време

"Считано от април, преустановяваме рекламната комуникация на Coca-Cola и всички наши марки за неопределено време. Фокусът ни в този момент е да гарантираме безопасността и здравето на нашите служители и местните общност", съобщиха от компанията. .

 Кока-Кола, бутилиращите й партньори и Фондацията на Кока-Кола даряват 120 милиона долара в подкрепа усилията за справяне с  COVID-19 в засегнатите общности. Подкрепата е насочена към осигуряването на защитно оборудване и напитки за здравните работници, както и към доставката на хранителни продукти на уязвими групи.

"Правим това, защото вярваме, че така е правилно, и защото знаем, че работейки заедно, можем да постигнем промяна", коментира мениджмънта на компанията.

Производството на Кока-Кола в България датира от 1965 г., а България е първата държава в социалистическия лагер, която започва да произвежда световноизвестната напитка.  Днес системата на Кока-Кола в България се състои от 5 юридически лица: Кока-Кола България ЕООД Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани България АД, Кока-Кола Хеленик Бизнес Сървисис Организейшън, Кока-Кола Хеленик Груп Ай Ти Сървисис и Кока-Кола Ентърпрайз Шеърд Сървисис. 

Общият принос на компанията  за брутния вътрешен продукт на страната ни е 0,6 %, като той се формира от заплатите, печалбите и данъците, генерирани в цялата верига на стойността. Традиционно Кока-Кола работи с български доставчици, като стойността на купуваните от тях стоки и услуги е над 105 милиона лева.

 

 

Facebook logo
Бъдете с нас и във