Банкеръ Daily

Пари и пазари

Китайските смартфони с 40% пазарен дял в световните доставки

През второто тримесечие на годината глобалните доставки на смартфони са били 360 милиона. Над 40% от тях са направени в Китай, сочат най-новите данни, изготвени от компанията Counterpoint.

Huawei държи пазарен дял от 25,4% от европейския пазар през първото тримесечие на годината, докато в Индия китайските смартфони OnePlus победиха Samsung и Apple с пазарен дял от 43%. Така марката OnePlus стана най-бързо развиващата се в Индия през второто тримесечие на 2019 г.

Истинското разбиране на чуждия пазар и вземането на пригодени към него маркетингови решения са двете стратегии за успех на тези марки в чужбина, посочват от Counterpoint. Например, за да разшири влиянието си на европейския пазар, Huawei подписа споразумение за спонсорство с немския футболен клуб Борусия Дортмунт, а през 2014 г. OnePlus навлезе в Индия чрез партньорство с Amazon India. През 2017 г. компанията откри първия си магазин в Бангалор. Сега тя има над 20 магазина, изследователски и развоен център в Индия и осигурява работа на около 200 души.

 

Facebook logo
Бъдете с нас и във