Банкеръ Daily

Пари и пазари

Кампанията на БДЖ "Чети във влака" се радва на нарастваща популярност

Кампанията на БДЖ "Чети във влака" набира все по-голяма популярност. Много нови автори, издателства и асоциации са се включили към инициативата, предоставяйки своите произведения за виртуалната библиотека на националния железопътен превозвач. Кампанията се радва на изключително голям интерес, като отчетената посещаемост е между 500 и 1000 потребители средно на ден.

БДЖ съвместно с български издателства започна в края на месец юли кампанията, която цели да стимулира четенето на електронни книги по време на пътуване. Всички пътници, притежаващи смарт устройства, могат да сканират разпространените във влаковете стикери с QR код, който ще им даде достъп до виртуалната библиотека на "Чети във влака". За улеснение на читателите разнообразният избор на книги вече е разделен на четири основни категории.

Виртуалната библиотека на "Чети във влака" ще остане отворена за нови попълнения целогодишно. Реализирането на кампанията предоставя възможност на четящите хора да се докоснат до утвърдени и нови български автори, както и да следят актуалните заглавия и събития, организирани от издателствата.

Facebook logo
Бъдете с нас и във