Банкеръ Daily

Пари и пазари

"Instagram" с нова функция за онлайн пазаруване

Социалната мрежа "Instagram" тества нова функция за онлайн пазаруване директно чрез приложението си.

"Днес представяме функцията "Checkout" на "Instagram". Сега, когато намерите продукт, който ви харесва, можете да го закупите, без да напускате приложението.", съобщават от социалната мрежа. 

При преглед на рекламни съобщения в "Instagram" потребителите вече ще могат да натиснат бутона "Checkout on Instagram“, да изберат желаните характеристики на продукта, като например размер и цвят, да въведат данните си за плащане и да направят поръчка в приложението без да посещават сайтове на трети страни. Всички съобщения, свързани с за доставката на поръчката, също ще бъдат изпращани директно чрез "Instagram".

Функцията "Checkout" все още е в тестови етап за потребителите на услугата, намиращи се на територията на САЩ. Блогът на "Instagram" изброява списък от приблизително 20 марки, за чиито продукти вече могат да се осъществяват поръчки през "Checkout".

За разработването на тази нова функция за онлайн пазаруване на "Instagram" бе съобщено през септември миналата година от портала "The Verge". Според него, компанията "Facebook", която вече притежава услугата, е убедена, че "Instagram" може да очаква значителен успех на пазара на интернет търговия.  От изданието отбелязват, че акаунти в Instagram имат повече от 25 милиона различни компании и предприятия, като около 2 милиона от тях са рекламодатели.

Услугата "Instagram", която е предназначена за публикуване на снимки и видеоклипове, стартира през октомври 2010 г. и първоначално е била предназначена само за мобилни устройства на "Apple". През април 2012 г. услугата стана достъпна за потребителите на платформата "Android". Същевременно "Facebook" закупи "Instagram" за 1 милиард долара.

Facebook logo
Бъдете с нас и във