Банкеръ Daily

Пари и пазари

Ford внедрява 30 нови модела в Китай през следващите 3 години

През следващите три години Ford Motor планира да пусне в продажба повече от 30 нови модела в Китай, от които над една трета ще бъдат електрически превозни средства. Американският автомобилен производител заяви, че се стреми да обърне спада в продажбите на най-големия автомобилен пазар в света.

Ford Motor се ангажира да подобри отношенията си с китайските партньори в съвместното начинание и да локализира своите управленски екипи, наемайки и популяризирайки повече китайски граждани и световни таланти с китайски опит сред инициативите си, отбеляза Ройтерс.

Компанията се опитва да съживи продажбите си в Китай, втория по големина пазар в света за автомобилния производител, след като бизнесът му започна да спада в края на 2017 г. Продажбите намаляха с 37% през 2018 г., докато през 2017 година спадът беше 6%.

Ford обяви, че кризата в продажбите на компанията се дължи главно на липсата на нови продукти. Експерти от индустрията обясняват спада също и с проблемната китайско-американска търговска война и проблематичната връзка с местните партньори Changan Automobile Group и Jiangling Motors Group.

Стратегията „Ford China 2.0“ акцентира над плановете на автомобилния производител да наеме повече таланти на високо ниво за ръководния екип на Ford, да работи усилено върху развитието на местни служители, също и върху бързото адаптиране на стратегии, основани на пазарните тенденции в реално време и ускоряване на вземането на решения.

Ford Motor е американска мултинационална корпорация. Компанията произвежда известните марки на Ford – Линкълн и Мъркюри и притежава малък дял в японската Мазда. 

Facebook logo
Бъдете с нас и във