Банкеръ Daily

Пари и пазари

FedEx се фокусира върху онлайн пазаруването

Корпорацията FedEx ще предлага неделни доставки по домовете и ще предава по-малко пакети за електронна търговия на Пощенската служба на САЩ, съобщиха от компанията. Фирмата  работи за укрепване на услугата и извличане на повече печалби от нарастващото онлайн пазаруване.

FedEx обяви, че от януари 2020 г. ще предоставя целогодишна, седемдневна наземна доставка в САЩ. Към момента компанията осъществява доставка на неделни домакински стоки в Съединените щати само по време на пиковия сезон. "Ние ще бъдем премиум доставчик на евтини пратки," заяви Радж Субрамиам, президент и главен оперативен директор на FedEx.

FedEx се стреми да осъществи тази своя цел като прехвърли доставките на почти 2 милиона FedEx SmartPost пакети от доставчици на поща на Пощенската служба на САЩ до доставчиците на услуги, които обработват пакетните доставки на FedEx Ground. "Вярваме, че това има смисъл за FedEx, тъй като разходите в Пощенската служба на САЩ се увеличават и FedEx продължава да се фокусира върху подобряването на маржовете и ефективността в своите мрежи," подчерта Хелан Бекер, анализатор на Cowen & Co, цитиран от Ройтерс.

От 2016 г. куриерската компания FedEx използва технология, която й позволява да постави пакет FedEx SmartPost в мрежата на FedEx Ground, когато друг пакет е предназначен за същия или близък адрес. Това ускорява доставките и води до очакванията, че по-голямата част от обема на пакета FedEx SmartPost ще може да бъде интегриран в операциите на FedEx Ground за окончателна доставка до края на 2020 г.

Наскоро Huawei обяви, че преразглежда отношенията си с американската куриерска компания FedEx, след като тя е отклонила две нейни пратки от техните получатели и е направила опит да отклони и други две пратки. Пратките са били съответно от Япония и Виетнам към офиси на компанията в Азия. В доказателство към твърденията си Huawei е предоставила снимки от данните за товарителниците на пратките. В коментар пред Ройтерс, куриерската компания заяви, че става въпрос за погрешно маршрутизиране на пратките.

Facebook logo
Бъдете с нас и във