Банкеръ Daily

Пари и пазари

Deutsche Post инвестира 2 милиарда евро в дигитализация до 2025 г.

Изпълнителният директор на Deutsche Post DHL Group Франк Апел.

Изпълнителният директор на Deutsche Post DHL Group смята, че цифровизацията ще промени индустрията. Коментарите на Франк Апел са свързани с разкриването на новата корпоративна стратегия на компанията за следващите няколко години. Със "Стратегия 2025 - осигуряване на върхови постижения в дигиталния свят", компанията възнамерява да се съсредоточи върху усвояването на продължаващия висок потенциал за дългосрочен печеливш растеж в своя основен логистичен бизнес.

С около 550 000 служители в световен мащаб, Deutsche Post е централа за логистика и пощенски услуги. В интервю пред CNBC, Франк Апел заяви, че портфолиото на групата със седалище в Бон е широкообхватно и това го прави изключително стабилно срещу променливостта. "Искаме да се съсредоточим върху нашето логистично ядро, да се съсредоточим върху върховите си постижения и да дигитализираме нашата компания", добави изпълнителният директор на компанията. Той отбеляза, че наред с други неща ще бъде предприето цялостно модернизиране на информационно-технологичните системи, интегрирайки нови технологии в системите. Deutsche Post DHL Group ще се съсредоточи и върху автоматизацията на складове, програмите за роботизация и анализа на данните. Целта на цялостната модернизация е оперативната печалба на компанията да нарасне до най-малко 5.3 милиарда евро през 2022 година. Очаква се капиталовите разходи на Deutsche Post DHL Group да достигнат между 8.5 и 9.5 милиарда евро за периода от 2020 г. до 2022 г.

"Дигитализацията ще промени нашата индустрия, тя ще промени нашата компания. Искаме да инвестираме 2 милиарда евро през следващите няколко години и очакваме значителни ползи от това на стойност над 1.5 милиарда евро. Вярваме, че това ще направи нашата компания значително по-силна", добави Франк Апел. Инвестицията е насочена към модернизиране на информационно-технологичните системи, интегриране на нови технологии и предлагане на обучение на служителите, за да им се даде възможност да използват тези технологии.

Редица фирми масово се обръщат към роботиката и автоматизираните технологии, за да оптимизират своята дейност. Изцяло дъщерното дружество на технологичния гигант Amazon, Amazon Robotics, например, често се използва за автоматизирането на бизнес центровете чрез редица технологии като машинно обучение, дълбочинно проучване и автономни мобилни роботи.

Facebook logo
Бъдете с нас и във