Банкеръ Daily

Пари и пазари

Amazon спира функция за онлайн пазаруване

Amazon спира функцията си за пазаруване преди много купувачи дори да са имали възможност да го използват. Известен като Amazon Spark този инструмент за пазаруване бе създаден преди две години, за да позволи на потребителите да разглеждат продуктите на Amazon по-лесно.

Функцията Spark беше достъпна само за членовете на Amazon Prime. Една от основните причини да бъде премахната от уебсайта и приложението на Amazon бе фактът, че Instagram също разкри подобна конкурентна функция за пазаруване. Тя позволява на потребителите на социалната медия да пазаруват директно в приложението Instagram Checkout. Анализатори прогнозират, че Checkout ще бъде толкова успешно, че ще генерира приходи от 10 млрд. долара през 2021 година. За разлика от Instagram, където хората следват своите приятели, интереси, любими брандове, както и хората, които ги вдъхновяват, Spark беше фокусиран върху пазаруването и продажбата.

"Spark не е изчезнал изцяло, променихме името на #FoundItOnAmazon, за да отразим етикета, който влиятелните хора използват в социалните медии, за да споделят своите чудесни находки с други хора," заяви говорител на компанията в изявление на GeekWire. Новият сайт, към който се пренасочват потребителите на Spark е подобна услуга, фокусирана върху изображения с моден и домашен декор.

През последните месеци Amazon увеличава усилията си, за да бъде приеман като модна дестинация за пазаруване. Компанията пусна нови частни марки, инициира Prime Wardrobe услугата "опитайте преди да купите" и наскоро представи новата си модна инициатива The Drop, в която се включиха редица модни икони за създаване на изключителни колекции за сайта.

Facebook logo
Бъдете с нас и във