Банкеръ Daily

Пари и пазари

Airbnb инвестира 160 млн. долара в стартъпа за наем на жилища Lyric

Американската платформа Airbnb инвестира 160 млн. долара в стартъпа за отдаване на жилища под наем Lyric, информира Forbes. Към платформата се присъединиха множество основни играчи в недвижимите имоти, включително нови инвеститори като Tishman Speyer и RXR Realty, както и съществуващи инвеститори FifthWall Ventures и главния изпълнителен директор на Starwood Бари Щернлич.

Финансирането от серия Б е около 50% от дълга, а общите средства на Lyric са достигнали до 185 милиона долара.

Lyric наема цял етаж от жилищна сграда, после обзавежда всяка стая с мебели, подходящи за снимки в социалните мрежи, особено Instagram - нещо, което много модерни заведения започнаха да налагат като тенденция. След това ги дава под наем като хотелски стаи. "Търсенето и предлагането на недвижими имоти следват строго определен ритъм. Както е казал Хенри Форд, "можеш да си вземеш кола в какъвто цвят искаш, стига да е черен", споделя главният изпълнителен директор в инвестиционната Tishman Speyer. "Условието за конкурентоспособност при недвижимите имоти за 2019 г. е гъвкавост, както при всеки друг бизнес", добавя той.

Средната цена за нощувка в Lyric е 220 долара. Туристите могат да резервират един от 500-те апартамента през сайта на компанията или на пазарите за отдаване под наем като Airbnb. Те могат да останат за по-малко от две нощи или да се опитат да подобрят рекорда от 304 нощувки. Всеки апартамент в Lyric включва матрак Casper, спално бельо Frette и тоалетни принадлежности на Malin + Goetz. Освен това в стаите има изложени картини или снимки, които са обвързани с атмосферата или културата на мястото, където са отседнали гостите.

„Видяхме как туристическите предприемачи като екипът на Lyric могат да помогнат на гостите да получат невероятни преживявания и да им помогнат да се чувстват така, сякаш могат да принадлежат навсякъде по света“, казва Грег Грийли, президент в Airbnb. Lyric планира да използва новите фондове, за да нарасне до 2500 единици за 12 месеца.

Притежателите на недвижими имоти, които отдават апартаментите на Lyric, помагат на компанията да намира и наема по-бързо нови сгради. Според главния изпълнителен директор на стартъпа стаите за гости могат да се използват и в дългосрочен план, не само за няколко дни. "Търговията с множество продукти, които могат да отговорят на различни нужди на клиентите, ще направи обществата по-жизнени", казва Скот Рехлер, главен изпълнителен директор на RXR,

Разбира се, не всеки харесва идеята за непознати туристи, които идват и си отиват, когато им харесва. Друг стартъп на Airbnb - Niido, пострада от идеята, след като не успя да се справи с управлението на апартаментите в една от сградите във Флорида.

Кичъл, който е работил в областта на недвижимите имоти от 2009 г. насам, основава Lyric през 2014 г. с президента Джо Фрейман.

Facebook logo
Бъдете с нас и във