Банкеръ Daily

Общество и политика

Започна записването за Цялостната програма по дигитален маркетинг

Цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital започна, съобщиха от компанията. Програмата съдържа 9 обучения и е с продължителност от 10 месеца, а всичко започва с безплатен курс „Marketing Fundamentals“.

Всяко от обученията акцентира върху значимите аспекти на дигиталния маркетинг, започвайки с основи му. След като участниците преминат входния изпит в края на курса, ще имат възможност да се запознаят по един практически ориентиран начин с различните аспекти на дигиалния маркетинг като маркетинг на съдържането content marketing), e-mail маркетинг, управление на Google реклами чрез инструмента Google Ads, оптимизация на търсачките (SEO), статистически анализи с Google Analytics, електронна търговия, маркетинг в социалните мрежи (Facebook) и други.

Всяко едно от тях ще се води от доказали се професионалисти в маркетинг индустрията - Георги Малчев, Василена Вълчанова, Геннадий Воробьов, Мартин Войнов, Бисер Вълов, Димитър Савов, Ангел Искрев, Жюстин Томс и Симеон Емануилов. Те ще споделят с бъдещите участници своите опит и знания от света на дигиталния маркетинг.

Една от най-големите новости, които SoftUni Digital ще предложи на своите курсисти, е, че от септември ще е лицензиран учебен център по Закона за професионалното образование и обучение. След всеки успешно преминат курс с оценка над "Мн.добър 5" участниците получават държавно признато „Свидетелство за професионално обучение“, както и приложение, валидно на територията на целия Европейски съюз.

Предимствата на цялостната програма по дигитален маркетинг са нейните насоченост и професионален подход, стажантската програма, както и кариерното съдействие, посредством което вече стотици курсисти са се реализирали успешно. В предходните три издания на програмата кандидатстваха над 10 000 души, от които в обученията продължиха 1700 участници. Така тя се утвърди като надеждна среда за създаване и реализиране на професионалисти в сферата на дигиталния маркетинг и именно това е причината тя да се завърне с четвърто поредно издание.

Facebook logo
Бъдете с нас и във