Банкеръ Daily

Общество и политика

Зачестили са сигналите за разпространение на зловредни онлайн съобщения

ОББ информира клиентите си за зачестили сигнали за разпространение на зловредни онлайн съобщения (SMS или имейли), приканващи получателите да потвърдят лични данни през прикачен линк.

От кредитната институция отново напомнят, че не изискват потвърждение от своите клиенти чрез имейл или SMS на чувствителна информация (например потребителско име и парола за вход в онлайн банкиране, детайли на кредитни/дебитни карти: имена върху пластиката, номер, дата на валидност и CVC код).

„При получаване на съобщение с подобно съдържание, бъдете нащрек и внимателно проверявайте адреса на сайта в прикачения линк. Дори и да съдържа познати абревиатури, асоцииращи официален сайт на публична институция, всяко разминаване или допълнение в адреса, различен от адреса на банката, е сигурен белег за измамно съобщение“, предупреждават от кредитната институция.

„Уверяваме ви, че процесът на интеграция между ОББ и „КВС Банк България“ към настоящия момент не предполага никакви промени в дигиталното банкиране на клиентите на двете банки и не изисква предприемането на допълнителни действия от тяхна страна“, изтъкват от банката.

Не натискайте бутони или следвайте линкове в съмнителни съобщения и не предоставяйте чувствителна информация онлайн. В случай че сте се подвели и сте предоставили лични данни, веднага се свържете с Контактния център на ОББ на телефон: 0700 117 17 или *7171.

Ако желаете да бъдете по-уверени в дигиталния свят, посетете CyberStudy – платформата за информираност по въпросите за онлайн сигурността на ОББ.

Facebook logo
Бъдете с нас и във