Банкеръ Daily

Общество и политика

В новия бр. 52 на в. "БАНКЕРЪ" четете:

Фиксираните лихви настъпват

Кредитите с фиксиран лихвен процент набират все по-голяма популярност. На фона на продължаващия спад на процентите, които са се сринали от началото на годината средно с около 20 процентни пункта, все по-упорито се говори за предстоящо поскъпване. И въпреки че кой знае какви драстични промени не се очакват, банките започнаха да се подготвят за обрата в цикличността. Именно заради риска от покачването на лихвите, напоследък трезорите все по-активно тръгнаха да предлагат заеми с фиксиран лихвен процент за даден период от време. Какъв е смисълът от това ще научите само от новия брой на "БАНКЕРЪ".

 

Дини, тикви, елхи - мода в бързите кредити

В сезона на дините, после на тиквите, а сега и на коледните елхи и играчки търговците настървено налитат на бързите кредити. С помощта на  "спешна финансова помощ" те правят за около месец печалба от над 50%, и то след като са си върнали заема. В масовите случаи лихвата по тези заеми не надхвърля 5% на месец. При малко повече проучвания и сравняване на оферти се намират и фирми за бързи заеми, които за първия месец не начисляват лихва - като промоция. Как печелят сезонните бизнесмени, четете само в "БАНКЕРЪ".

 

Сезонът на "гейтовете"

Ако не с друго, то 2017-а се открои с безпрецедентния брой махленски скандали, развихрили се в пленарната зала и кулоарите на парламента. Не минахме и без "сензационни" разкрития за обвързаности, корупция, лобизъм и шуробаджанащина. Всички те бяха сложени под шапката на "гейтовете". Разбира се, резултатите от сензационните разкрития са нищожни. Общественото недоволство бе потушено чрез дежурните "изгърмели" бушони и шумни прокурорски акции. Защо т.нар. гейтове бяха по-скоро фишеци, които сгъстиха още повече политическата мъгла ще научите от новия брой на "БАНКЕРЪ".  

 

Южноафриканци изкупуват моловете

В рекордна сделка южноафриканският фонд NEPI Rockcastle купи столичния мол "Парадайс" за 252.9 млн. евро. А това го превърна в най-скъпия имот в България. Така той отне титлата от търговския център "Сердика", купен също от NEPI преди няколко месеца за 207.4 млн. евро. New Europe Property Investment влезе у нас още през 2016 г., като искаше да придобие и The Mall на булевард "Цариградско шосе" в столицата, но продажбата зацикли. Всичко по темата четете в "БАНКЕРЪ". 

 

 

 

 

Facebook logo
Бъдете с нас и във