Банкеръ Daily

Общество и политика

Столична община пусна мобилно приложение за подаване на сигнали

От днес столичани ще могат да използват безплатното мобилно приложение на платформата на Столична община за подаване на сигнали.

Приложението „Call Sofiа – Контактен център на Столична община“ е достъпно за потребителите на Android и iOS устройства през Google play и App Store. Достъпно е и чрез профилите в Google, Facebook или чрез еднократна регистрация в него.

Гражданите могат да изпращат сигнали от неспешен характер за отклонения в градската среда по типове, като предвид обстановката в страната е реализирана и специална секция ”COVID-19” за подаване на сигнали за нарушения на въведените противоепидемични мерки за територията на общината.

В мобилната версия на Контактния център е добавена и функция за подаване на заявления за доброволческа дейност в борбата с COVID-19, която е активна през Desktop приложението.

Контактният център на Столична община, който беше създаден в края на 2014 г., е платформа, която предлага на потребителите си възможност за подаване на сигнали от неспешен характер. Работи непрекъснато 24/7, като освен чрез електронно подаване, потребителите могат да се обаждат и сигнализират за нередности на нашите оператори на тел. 0700 17 310

От създаването на платформата до момента, чрез нея са подадени 197 829 сигнала.

Подавайки сигнал през платформата, всеки гражданин получава официален регистрационен номер и може да проследи процесите по отработването му, както и съответните отговори за извършеното от общината. 

Facebook logo
Бъдете с нас и във